התקנת מערכות אבטחה


חברת נט-פרו מתמחה בביצוע התקנות מערכות אבטחה משולבות. מצלמות צבע ברזולוציה גבוהה, התקנה סמויה, בשעות לא סדירות כולל לילות, או גלויה, אבטחת הבית מפני מסיגי גבול, השגחה אחר ילדים בגנים ובתי ספר, פיקוח אחר מטפלות, מעקב בעסק אחר קופות, תהליכי ייצור, עובדים שסרחו ומסיגי גבול.


החברה מבצעת התקנות של טלוויזיה במעגל סגור ומצלמות IP, הכוללת מערכת הקלטה דיגיטלית ומצלמות בטכנולוגיות מתקדמות עם אפשרות לצפייה מרחוק באמצעות האינטרנט, טלפונים ניידים ומחשבי כף יד.

 

מצלמות Provision
provisionlogo
פיתוח מוצרי Provision נעשה בישראל בחזית הטכנולוגיה, כך אנו מביאים מוצרים ברמה הגבוה ביותר ותקני האיכות הגבוהים ביותר (FCC,CE).
מהנדסי Provision הינם מומחים בעלי ניסיון רב אשר נצבר במהלך שנים רבות במערכות הביטחון הישראלי.
שיטות היצור הינן קפדניות ביותר, דובקות בתקני איכות בינלאומיים ונעשות כל העת תחת פיקוחם המחמיר של מהנדסי החברה המקצועיים, וכוללת בין היתר בקרת איכות לפני עזיבת המוצר את המפעל. כל אלו הם שהפכו את מוצרי Provision לנפוצים ופופולאריים כל כך.
כחברה מערבית יש לנו הבנה מעמיקה לצורכי הלקוח ואנו ערוכים לספק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.
קו המוצרים הרחב שלנו כולל את כל ציוד המעקב:
מצלמות cctv, כרטיסי הקלטה דיגיטאליים (dvr), עדשות ושאר מוצרים משלימים שאנו מחזיקים כחלק מתפיסת עולמנו על מנת לספק פיתרון שלם, לצרכיהם השונים של לקוחותינו.


מצלמות Vivotek
vivoteklogo
VIVOTEK היא אחת הספקיות העולמיות המובילות בפתרונות תקשורת מולטי מדיה ובמערכות מעקב IP (רשת). מערכותינו מבוססות על ממיר (אות אנלוגי לדיגיטאלי) מהמתקדמים בעולם ועל ידע מקצועי חדשני ביותר. VIVOTEK מפתחת, מייצרת, מוכרת ותומכת במוצריה בלמעלה מ 30 מדינות ברחבי העולם.

אנו ב-VIVOTEK מאמינם שההצלחה של כל מוצר מולטימדיה ופתרון אבטחה, תלויה קודם כל באיכות מוצר גבוהה, אמינות, וקלות תפעול.
בזכות הקפדתנו על תהליך יצור הנדסי ומתקדם מדרגה ראשונה ושימושנו בממיר הטכנולוגי המתקדם ביותר שלנו, כל מוצרי VIVOTEK הכוללים: מצלמות רשת, שרתי וידאו ותוכנת הקלטה, פשוטים להפעלה וקלים לשימוש והחזקה ואמינים להפליא.
עלות התועלת של פתרונות המעקב שלנו מבטיחים את איכות השמע והוידאו הגבוהים ביותר, תוך צריכה מינימאלית של משאבי אינטרנט, ולכן מהווים מודל, ונחשבים לספינת הדגל בתחום זה.

המוטו שלנו ב VIVOTEK הוא: אמינות, חדשנות, ואכפתיות.

אנו מקדישים עצמנו לספק לשוק פתרונות הנדרשים ע"י הלקוחות שלנו

זו הנחת היסוד שלנו ומתאמצים כל העת לספק מוצרים אמינים ומובילים בחזית הטכנולוגיה.

 

vivotekgreen cpsaward gitsecurityaward

יעוץ והקמת תשתיות

יעוץ והקמת תשתיות

Disaster Recovery 24h

Disaster Recovery 24h

הורד עכשיו את כלי התמיכה מרחוק

teamviewer-icon70X70
Net-Pro QS







צרו עמנו קשר ונשוב אליכם בהקדם:

  • נטפרופשיונל טכנולוגיות בע"מ
  • אחד העם 9, ת"א, מגדל (כלבו) שלום
  • טלפון: 03-9411906
  • דוא"ל: info@net-pro.co.il

Popup Module

This is the Popup Module feature. Assign any module to the popup module position, and ensure that the Popup Feature is enabled in the Gantry Administrator.

You can configure its height and width from the Gantry Administrator.

More Information